Met de Both company wil ik mijzelf, retailers en producten inspireren om vanuit creatie naar hun bedrijf en/of producten te kijken. In de snel veranderende (retail) wereld liggen volop kansen en mogelijkheden, alleen moet je deze durven zien. Dat lukt door de handschoen op te pakken en niet in een slachtoffer rol te blijven zitten. Samen herontdekken we waarom het bedrijf zo bijzonder is zodat er op een frisse en onbevangen manier naar de mogelijkheden gekeken kan worden. Je volledig blind staren op de concurrent leidt alleen tot een prijsslag waar op de lange termijn niemand beter van wordt. Want wie is je concurrent eigenlijk?? Is dat vandaag dezelfde als morgen?? Waar liggen nu eigenlijk de nieuwe klant behoeften? Ga uit van je eigen kracht en mogelijkheden en maak een wereld die jou past en volledig aansluit bij de klant. Daar help ik je graag verder mee, door met elkaar de uitdaging te vinden en de balans tussen het nieuwe en het bestaande. En juist door terug te gaan naar de oorsprong van het bedrijf.
Zelf wil ik altijd twee stappen verder kijken. Alleen door een duidelijk onderscheidende propositie te kiezen en dit maximaal uit te dragen, zullen de medewerkers en aansluitend ook de klanten dit zo gaan voelen. Door deze positieve ervaring bij medewerkers en klanten neemt de wil om aankopen te doen in rap toe omdat zij zich begrepen voelen.
Innoveren en voorwaarts bewegen betekent op zoek gaan naar het onbekende en hier ook geen angst voor te hebben. Belangrijk uitgangspunt bij de ontwikkelingen en innovaties die Both Company doet, is dat gekeken wordt naar de mogelijkheden van een retailer of producent zodat de investeringen te overzien zijn en ook redelijk eenvoudig toegepast kunnen worden.
Expertise
Mijn specialisme, mijn talent is dat ik verder kan kijken dan het reeds bestaande. Dat ik door niet voor de hand liggende combinaties vernieuwing, innovatie kan realiseren.
Both Company is een moderne organisatie die voor ieder onderdeel van het probleem de juiste specialist kent en deze betrekt bij het proces, indien nodig.
Ik ontdek graag de passie, kennis, kunde en vakmanschap van mijn opdrachtgevers. Door dit vakmanschap te combineren met mijn visie en inzichten is voor iedereen innovatie te realiseren.
De Visie is het belangrijkste waar het bij innovatie om draait. Voor elke organisatie, klein of groot komt de vision statement boven de mission statement. Als je dit namelijk niet doet, heb je nooit bedacht waarom je ooit bent gestart.
Om aan zoveel mogelijk vernieuwing deel te kunnen nemen help ik bedrijven met het delen van mijn visie aansluitend bij de bedrijfsmogelijkheden. In andere gevallen gaat de samenwerking om de doelen te realiseren een stap veder. Als Projectmanager zorg ik voor sturing en enthousiasmeer ik de benodigde medewerkers om de volgende stappen te kunnen maken. Daarnaast blijven er altijd ideeën over waar ik zelf in stap om zo ook deze kant van het ondernemen in te kunnen vullen.
De retailwereld is de laatste jaren in snel tempo veranderd. Ik zie dit als iets positief omdat het velen nieuwe kansen biedt. Met mijn visie is een ommekeer te realiseren en niet alleen de schuld aan de komst van online verkopen te wijten. Ook jij kan succesvol zijn in de nieuwe retailwereld. Essentiele vraag is hoe speel je in op de veranderde vraag van de klant? Waar heeft de klant behoefte aan?? En Waarom doe je het allemaal??