Ik heb er voor gekozen om niet voor één specifieke organisatie te werken maar juist voor verschillende. Dit zorgt er voor dat ik mijn energie en drang om zo veel mogelijk consumenten tevreden te stellen, kan realiseren. Voor mijn eigen ideeën zoek ik altijd geschikte partners om op deze manier met slag- en daadkracht de innovatie te kunnen introduceren. Het uitwerken en realiseren van mijn eigen ideeën levert mij (extra) inzichten op, welke uitdagingen retailers en producenten tegen komen tijdens dit proces. Dit is een fantastische pré wanneer ik in opdracht werk voor retailers die met moed en lef ondernemingen naar een ander niveau willen tillen of de stap naar de toekomst durven te nemen.
Persoonlijkheid
Ik zal mij zelf nooit als dromer omschrijven, maar wel als een visionair met enorm veel gevoel voor commerciële kansen die net twee stappen verder kan denken. Realisatie van de projecten is key. Ik heb pas echt een tevreden gevoel als echt alles gerealiseerd is en niet wanneer het plan alleen geschreven is. Projecten waar ik mijn volledige energie en passie ingelegd heb, wil ik de finish zien halen en niet in en la zien belanden naast nog vele rapporten van externen.
Ik wil alle opdrachtgevers maximaal leren kennen om de passie, kennis, kunde en vakmanschap die binnen het bedrijf aanwezig is te ervaren. Alleen met draagvlak binnen de organisatie zal vernieuwing kunnen slagen.
Achtergrond
Het kunnen creëren van een visie is niet iedereen gegund, ieder heeft zijn specifieke kwaliteiten. Ik heb mijn kwaliteiten en visie verder mogen en kunnen ontwikkelen als inkoper bij een aantal grote retailers. Sinds 1997 beweeg ik mij in de retailwereld en deze wereld is mij altijd blijven fascineren. Iedere innovatie of introductie is en blijft het spannend; is de juiste vertaling gemaakt van de consumentenwens of juist niet?? Het uitgangspunt is om ideeën, concepten of producten te ontwikkelen die men vandaag nog niet mist maar waar men vanaf morgen niet meer zonder kan.
Zelf wil ik altijd twee stappen verder kijken. Alleen door een duidelijk onderscheidende propositie te kiezen en dit maximaal uit te dragen, zullen de medewerkers en aansluitend ook de klanten dit zo gaan voelen. Door deze positieve ervaring bij medewerkers en klanten neemt de wil om aankopen te doen rap toe omdat zij zich begrepen voelen. Dat is precies waar het in de retail om gaat.
De veranderde consumenten wensen en de komst van online vraagt om een nieuwe manier van retailen. De essentie zit in het feit om deze verandering niet als een bedreiging te zien maar juist als een kans om te innoveren, om MEE te veranderen. Stilstaan is de ondergang. Innoveren is het antwoord!
Met meer dan 15 jaar aan ervaring binnen de retail en een scherpe en vernieuwde visie hierop, is ook voor jou de volgende stap te zetten. Ik werk graag aan creatieve en innovatieve projecten die voor opdrachtgevers praktisch uitvoerbaar zijn en waarbij het doel dan ook echt gerealiseerd gaat worden. Bel of mail voor een vrijblijvend gesprek.
Samenwerking is de beste basis voor innovatie. Via open innovatie en co-creatie komen we samen sneller en slimmer aan nieuwe ideeën en tot betere inzichten die bij jou passen.